Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чабанюк, Костянтин Миколайович | |
dc.date.accessioned | 2019-06-13T09:43:40Z | |
dc.date.available | 2019-06-13T09:43:40Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Чабанюк К.М. Методика ведення туристсько-краєзнавчої роботи у сучасній школі: основні форми, напрямки та особливості її планування: магістерська роб. : 014 Середня освіта (Географія) / Костянтин Миколайович Чабанюк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 102 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2579 | |
dc.description.abstract | Серед різноманітних форм виховної діяльності педагогічного колективу школи, які сприяють формуванню загальнолюдських цінностей у підростаючого покоління, особливе місце належить туристсько-краєзнавчій роботі. Вона передбачає не лише фізичний розвиток особистості, але й пізнання рідного краю, вивчення його історії, звичаїв і обрядів, народних ремесел і традицій. Значення туристсько-краєзнавчої діяльності полягає насамперед у тому, що через неї можна здійснювати один з головних принципів навчання і виховання – принцип єдності теорії і практики, зв’язку навчання із життям. Також різні форми і види туристсько-краєзнавчої роботи відіграють важливу роль у формуванні дитячого колективу, виховують в учнів самостійність, підвищують їх відповідальність за доручену справу. Мета наукового дослідження – проаналізувати особливості туристсько-краєзнавчої роботи у сучасній школі, її основні форми і види. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика ведення туристсько-краєзнавчої роботи у сучасній школі: основні форми, напрямки та особливості її планування | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |