dc.contributor.author |
Стагнюнас, Марюс Валдасович |
|
dc.date.accessioned |
2019-10-26T13:50:18Z |
|
dc.date.available |
2019-10-26T13:50:18Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Стагнюнас М. В. Ергономічний підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності студентів: магістерська. роб. : 015 Професійна освіта (Охорона праці) / Марюс Валдасович Стагнюнас.– Кам’янець-Подільський, 2018. – 76 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2856 |
|
dc.description.abstract |
У зв’язку з докорінною реформою вищої освіти України, якісно новими вимогами, які ставить життя до випускника вузу в умовах ринкової економіки, зростання тенденції технізації та комп’ютеризації навчального процесу, назріла гостра необхідність в ергономічних дослідженнях стосовно завдань удосконалення навчального процесу, проектування і впровадження нових навчальних технологій. Таким чином, зміна характеру і змісту діяльності головних діючих осіб навчального процесу — викладача і студента, а також характеру вузівського навчального середовища вимагають принципово нових підходів дослідження педагогічного процесу вищої школи. Разом із тим у практиці вищої школи донині залишаються недостатньо вивченими сутність і зміст педагогічної ергономіки ергономічні основи організації та управління навчальним процесом: система ергономічних факторів які впливають на формування умов педагогічної діяльності викладачів і навчальної діяльності студентів: відповідність діяльності викладачів і студентів фізичним та психологічним можливостям людини на фоні втоми стресу емоційного стану: оптимізація затрат фізичної енергії нервового напруження і часу людиною в навчальному процесі: ергономічні умови вдосконалення діяльності викладачів і студентів у навчальному процесі. Об’єктом дослідження даної роботи є навчально-педагогічна діяльність у вищій школі як соціотехнічна система. Предмет дослідження — сутність і зміст ергономічного підходу в організації навчально-педагогічної діяльності студентів у вищому навчальному закладі. Мета дослідження полягає в розробці й експериментальній апробації теоретичної моделі ергономізації організації навчально-педагогічної діяльності студентів у сучасній вищій школі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Ергономічний підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності студентів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |