Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Стагнюнас, Марюс Валдасович | |
dc.date.accessioned | 2019-10-26T13:50:18Z | |
dc.date.available | 2019-10-26T13:50:18Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Стагнюнас М. В. Ергономічний підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності студентів: магістерська. роб. : 015 Професійна освіта (Охорона праці) / Марюс Валдасович Стагнюнас.– Кам’янець-Подільський, 2018. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2856 | |
dc.description.abstract | У зв’язку з докорінною реформою вищої освіти України, якісно новими вимогами, які ставить життя до випускника вузу в умовах ринкової економіки, зростання тенденції технізації та комп’ютеризації навчального процесу, назріла гостра необхідність в ергономічних дослідженнях стосовно завдань удосконалення навчального процесу, проектування і впровадження нових навчальних технологій. Таким чином, зміна характеру і змісту діяльності головних діючих осіб навчального процесу — викладача і студента, а також характеру вузівського навчального середовища вимагають принципово нових підходів дослідження педагогічного процесу вищої школи. Разом із тим у практиці вищої школи донині залишаються недостатньо вивченими сутність і зміст педагогічної ергономіки ергономічні основи організації та управління навчальним процесом: система ергономічних факторів які впливають на формування умов педагогічної діяльності викладачів і навчальної діяльності студентів: відповідність діяльності викладачів і студентів фізичним та психологічним можливостям людини на фоні втоми стресу емоційного стану: оптимізація затрат фізичної енергії нервового напруження і часу людиною в навчальному процесі: ергономічні умови вдосконалення діяльності викладачів і студентів у навчальному процесі. Об’єктом дослідження даної роботи є навчально-педагогічна діяльність у вищій школі як соціотехнічна система. Предмет дослідження — сутність і зміст ергономічного підходу в організації навчально-педагогічної діяльності студентів у вищому навчальному закладі. Мета дослідження полягає в розробці й експериментальній апробації теоретичної моделі ергономізації організації навчально-педагогічної діяльності студентів у сучасній вищій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Ергономічний підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності студентів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |