Abstract:
Науково-технічний прогрес у ХХ столітті став причиною розвитку електронної торгівлі. Багато компаній, які займаються оптовою та роздрібною торгівлею, почали переходити з традиційної форми організації торгівлі на електронну. Такий підхід пояснюється відносно невисокою вартістю створення Інтернет-магазину й можливістю розширення ринку збуту і, в свою чергу, збільшення кількості потенційних споживачів. Розвиток електронної торгівлі є актуальним питанням на сьогоднішній день, оскільки мільйони людей щодня, не виходячи з дому, купують різні товари в електронних магазинах. В світі, а зокрема в Україні, величезними темпами росте кількість користувачів Інтернет і, як наслідок, кількість «електронних» покупців. Метою дослідження є обґрунтування економічних та організаційних засад розвитку електронної торгівлі, а також розробка рекомендацій для ТОВ «Епіцентр К» щодо вдосконалення електронної торгівлі.