Репозиторий Dspace

Економіко-організаційні засади розвитку електронної торгівлі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бойчук, Юлія Олександрівна
dc.date.accessioned 2019-10-26T16:26:09Z
dc.date.available 2019-10-26T16:26:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бойчук Ю.О. Економіко-організаційні засади розвитку електронної торгівлі: магістерська роб. : 051 Економіка / Юлія Олександрівна Бойчук. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2867
dc.description.abstract Науково-технічний прогрес у ХХ столітті став причиною розвитку електронної торгівлі. Багато компаній, які займаються оптовою та роздрібною торгівлею, почали переходити з традиційної форми організації торгівлі на електронну. Такий підхід пояснюється відносно невисокою вартістю створення Інтернет-магазину й можливістю розширення ринку збуту і, в свою чергу, збільшення кількості потенційних споживачів. Розвиток електронної торгівлі є актуальним питанням на сьогоднішній день, оскільки мільйони людей щодня, не виходячи з дому, купують різні товари в електронних магазинах. В світі, а зокрема в Україні, величезними темпами росте кількість користувачів Інтернет і, як наслідок, кількість «електронних» покупців. Метою дослідження є обґрунтування економічних та організаційних засад розвитку електронної торгівлі, а також розробка рекомендацій для ТОВ «Епіцентр К» щодо вдосконалення електронної торгівлі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 051 Економіка uk_UA
dc.title Економіко-організаційні засади розвитку електронної торгівлі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись