Короткий опис(реферат):
Сучасний рівень економіки країни висуває нові вимоги до конкурентоспроможності товарів та послуг. Конкурентоспроможність продукції споживач оцінює з точки зору своїх потреб і повноти їх задоволення. Володіючи обмеженими можливостями (не тільки фінансовими, оскільки сам процес споживання обумовлений певною «технологією», а отже, «продуктивністю»), споживач прагне максимізувати ступінь своєї загальної задоволеності. Встановлення певної ціни на товар або послугу необхідне для подальшого його продажу та отримання прибутку. Дуже важливо встановити ціну на такому рівні, щоб вона не виявилася дуже високою або дуже низькою. Запропонована ціна визначає якість товару або послуги в свідомості покупця і допомагає визначити місце даного товару на ринку. Отже, цінова конкурентоспроможність товару полягає в тому, що суб’єкт господарювання встановлює ціни на такому рівні і так змінює їх залежно від ситуації на ринку, щоб забезпечити досягнення певних цілей (оволодіння певною часткою ринку, завоювання лідерства на ринку, отримання запланованої суми прибутку, максимізація прибутку тощо). Високоякісна продукція повніше і дешевше задовольняє різноманітний попит населення на споживчі товари. Лише постійний і зростаючий випуск конкурентоспроможної продукції допомагає суб’єкту господарювання формувати сталий імідж, розвивати зовнішньоекономічну діяльність, забезпечує стабільне надходження прибутку і покращує фінансове становище. Метою роботи є дослідження теоретичних аспектів цінової конкурентоспроможності товарної продукції та виявлення можливих шляхів її підвищення.