Аннотации:
Фізичне виховання у загальноосвітньому навчальному закладі сьогодні розглядається як провідний засіб покращення здоров’я учнів, а оптимальні параметри фізичних навантажень у різних формах занять, кількість протягом дня і систематичність використання – як домінуючі умови досягнення позитивного результату. Водночас зазначене є основою розвитку фізичних якостей, – іншого важливого завдання фізичного виховання у школі. Це засвідчує необхідність спрямування фізичного виховання на покращення такої комплексної характеристики як фізичного стану, що відображає їхні стан здоров’я, статуру і конституцію, функціональні можливості, фізичні працездатність і підготовленість. Важливим в успішному вирішенні цього завдання є, крім вищезазначеного, виконання вимоги програми про диференційований підхід до учнів і спроможність учителя ефективно його реалізувати на практиці. Мета дослідження – встановити загальні тенденції, особливості вияву і зміни показників фізичного стану дітей у період 8-10 років.