Abstract:
Найбільш розповсюдженим і доступним видом мистецтва є музика, яка, безпосередньо впливаючи на емоційну сферу особистості, формує вибіркове, ціннісне ставлення до дійсності, розвиваючи систему ціннісних орієнтацій. Тому проблеми музичного виховання є визначальними у формуванні ціннісних орієнтацій та загалом у духовному розвитку учнів загальноосвітньої школи. Незважаючи на глибину й теоретичну фундаментальність вивчення процесу виховання ціннісних орієнтацій, проблема формування ціннісних орієнтацій учнів засобами українського вокально-хорового мистецтва не отримала достатньої розробки в теорії музичного виховання. Актуальність, теоретична й практична значущість проблеми формування ціннісних орієнтацій учнів засобами української вокально-хорової музики, її недостатня розробленість у педагогічній теорії й практиці зумовили вибір теми дослідження, визначення його об’єкта, предмета, мети й завдань. Об’єкт дослідження: процес формування ціннісних орієнтацій учнів загальноосвітньої школи. Предмет дослідження: особливості формування ціннісних орієнтацій учнів засобами української вокально-хорової музики. Мета дослідження: визначити сутність та психолого-педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій учнів засобами української вокально-хорової музики.