Abstract:
Актуальність дослідження зумовлена тим, що на сучасному етапі конкурентної боротьби телевізійних медіа, теперішня тележурналістика потребує харизматичних та освічених кадрів, які зможуть забезпечити телеканалу позитивний імідж. Будь-яка телепрограма не обходиться без людини, яка висвітлює інформацію у ній або контролює комунікативний процес у студії під час запису. Зовнішні та внутрішні характеристики телеведучого – це ті якості, які є важливими у формуванні конкретного іміджу людини безпосередньо та телеканалу загалом. Застосування іміджевої стратегії медійного працівника на практиці за дослідженнями науковців є досить ефективним явищем у популяризації конкретного каналу. Мета дослідження полягає в тому, щоб розглянути та виокремити специфічні якості телевізійного іміджу, простежити закономірності популярності телеведучих на каналах розповсюдження інформації.