DSpace Repository

Перспективи формування мовленнєво-мовної компетенції учнів в умовах говіркового навкілля

Show simple item record

dc.contributor.author Шеремета, Наталія Петрівна
dc.date.accessioned 2019-11-14T10:32:21Z
dc.date.available 2019-11-14T10:32:21Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Шеремета Н. П. Перспективи формування мовленнєво-мовної компетенції учнів в умовах говіркового навкілля / Н. П. Шеремета // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: Філологічні науки.– Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2011. – Вип. 28. – С. 501-506. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3043
dc.description.abstract У статті окреслено основні напрямки роботи вчителя при викладанні української мови в умовах місцевих говорів; обґрунтовано потенціальні можливості раціонального використання говіркового мовлення у школі для формування національно свідомої, духовно багатої мовної особистості. uk_UA
dc.description.abstract In the article the main directions of teacher’s work while teaching of Ukrainian language in the surrounding of local dialects are outlined; the potential possibilities of rational usage of dialect language in the school for formation of national-conscious, spiritually rich language personality are specified. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Аксіома uk_UA
dc.subject говіркове мовлення uk_UA
dc.subject методика викладання uk_UA
dc.subject діалектні елементи uk_UA
dc.subject культура мовлення uk_UA
dc.subject комунікативно-діяльнісний підхід uk_UA
dc.subject dialectal language en
dc.subject teaching methods en
dc.subject dialect elements en
dc.subject language culture en
dc.subject communicative and activity approach en
dc.title Перспективи формування мовленнєво-мовної компетенції учнів в умовах говіркового навкілля uk_UA
dc.type Article en
dc.identifier.udc 37.016:811.161.2’28


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account