Аннотации:
Тенденція до впровадження та використання інтегрованих курсів з природничих наук у програми середніх навчальних закладів вимагає різних підходів до пояснення фізичних явищ, творчого підходу не тільки із сторони вчителя, але й із сторони учня тому такі прояви мають різні конкретні форми. Отже, оптимальним є урізноманітнення фізичного лабораторного практикуму для учнів загальноосвітніх навчальних закладів у поточну програму. Для цього необхідно навчитися використовувати як нове, так і застаріле обладнання. Необхідне вдосконалення методичних розробок, створення методичних посібників, виготовлення необхідних лабораторних пристроїв. Завдання магістерської роботи: є розробка та впровадження в навчальний процес лабораторного практикуму для самостійного фізичного експерименту і підсумкових занять в загальноосвітніх навчальних закладах. Мета даної роботи: розробити методичний супровід і знайти можливості для постановки експериментів і ввести нові методи проведення підсумкових уроків за участі здобувачів сучасної освіти в загальноосвітніх закладах. Об'єкт дослідження: особливості законодавчої бази освіти та її введення для оновлення вітчизняної навчальної системи навчання. Предмет дослідження: розробка методик проведення узагальнюючих та підсумкових занять різними способами, а також постановка експериментальних досліджень із можливістю їх самостійного виконання.