Короткий опис(реферат):
Актуальність проблеми полягає в тому, що виготовлення саморобних моделей та фізичних приладів учнями та учителем в умовах школи сприяє глибшому вивченню фізичних законів, формуванню в них конструкторських умінь і навичок, прищеплює інтерес до експериментальних методів вивчення. Такий підхід найбільш повно реалізує технологію STEM - поєднання науки, технології, математичних розрахунків та конструювання. Об'єктом дослідження визначено технологічний процес виготовлення та використання наочностей у навчально-пізнавальній діяльності учнів основної школи при вивченні механічних явищ. Предметом дослідження є методика і технологія конструювання та використання саморобних моделей і приладів у ході навчально - пізнавальної діяльності учнів з фізики основної школи. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні технологічних підходів підвищення ефективності знань та вмінь учнів з фізики при використанні саморобних моделей та приладів.