ElarK-PNU

Методичні засади організації віртуального лабораторного практикуму у процесі вивчення фізики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ратушняк, Іванна Борисівна
dc.date.accessioned 2019-11-16T17:28:41Z
dc.date.available 2019-11-16T17:28:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ратушняк І. Б. Методичні засади організації віртуального лабораторного практикуму у процесі вивчення фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Іванна Борисівна Ратушняк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 67 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3085
dc.description.abstract Інформатизація суспільства зумовила глибоке проникнення інформаційних технологій в освітню галузь. Принципово змінився не лише матеріально-технічний рівень забезпечення навчання різних предметів, а і з’явилися нові інформаційні засоби, які по своїй суті дозволяють організувати моделювання, емуляцію та експеримент і не вимагають при цьому додаткового спеціального обладнання. До таких засобів у галузі фізики відносяться віртуальні, які наразі цікавлять не лише фізиків-науковців, а й дослідників у галузі педагогічних наук. Предметом дослідження є методика проведення фізичного практикуму, що реалізується на основі віртуального експерименту з розділу Оптика в старшій школі. Загальна мета дослідження: полягає в методиці застосування віртуального фізичного практикуму з фізики в старшій школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методичні засади організації віртуального лабораторного практикуму у процесі вивчення фізики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу