Короткий опис(реферат):
Інформатизація суспільства зумовила глибоке проникнення інформаційних технологій в освітню галузь. Принципово змінився не лише матеріально-технічний рівень забезпечення навчання різних предметів, а і з’явилися нові інформаційні засоби, які по своїй суті дозволяють організувати моделювання, емуляцію та експеримент і не вимагають при цьому додаткового спеціального обладнання. До таких засобів у галузі фізики відносяться віртуальні, які наразі цікавлять не лише фізиків-науковців, а й дослідників у галузі педагогічних наук. Предметом дослідження є методика проведення фізичного практикуму, що реалізується на основі віртуального експерименту з розділу Оптика в старшій школі. Загальна мета дослідження: полягає в методиці застосування віртуального фізичного практикуму з фізики в старшій школі.