Аннотации:
Соціально-економічні перетворення, що відбуваються в сучасному українському суспільстві, докорінно змінили й орієнтації в галузі освіти на тлі утвердження гуманістичної парадигми. Могутнім інструментом формування свідомості людини й виховання її душі завжди були художнє слово, книга, влучно названа В. Сухомлинським неминучим світочем, джерелом духовності, що супроводжувала людину протягом усього життя. На жаль, у сучасному світі зміна пріоритетів, новітні інформаційні технології витіснили книгу до другорядних джерел інформації, що призвело до розриву традицій і, відповідно, – духовного збіднення суспільства. Книга втрачає не лише свою біографію, що складалася зазвичай кількома поколіннями родини, а й гідне місце серед засобів духовно-інтелектуального єднання людей. Мета дослідження теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити сукупність психолого-педагогічних умов виховання в старших дошкільників ціннісного ставлення до книги.