Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бойчук, Ольга Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2019-11-17T08:13:23Z | |
dc.date.available | 2019-11-17T08:13:23Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Бойчук О. Д. Розвиток ціннісного ставлення старших дошкільників до книги: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Ольга Дмитрівна Бойчук. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 113 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3101 | |
dc.description.abstract | Соціально-економічні перетворення, що відбуваються в сучасному українському суспільстві, докорінно змінили й орієнтації в галузі освіти на тлі утвердження гуманістичної парадигми. Могутнім інструментом формування свідомості людини й виховання її душі завжди були художнє слово, книга, влучно названа В. Сухомлинським неминучим світочем, джерелом духовності, що супроводжувала людину протягом усього життя. На жаль, у сучасному світі зміна пріоритетів, новітні інформаційні технології витіснили книгу до другорядних джерел інформації, що призвело до розриву традицій і, відповідно, – духовного збіднення суспільства. Книга втрачає не лише свою біографію, що складалася зазвичай кількома поколіннями родини, а й гідне місце серед засобів духовно-інтелектуального єднання людей. Мета дослідження теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити сукупність психолого-педагогічних умов виховання в старших дошкільників ціннісного ставлення до книги. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток ціннісного ставлення старших дошкільників до книги | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |