dc.contributor.author |
Гнатюк, Ольга Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-17T08:17:43Z |
|
dc.date.available |
2019-11-17T08:17:43Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Гнатюк О. В. Організація дослідницько-експерементальної діяльності дошкільників на екологічній стежині: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Ольга Володимирівна Гнатюк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 111 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3102 |
|
dc.description.abstract |
Загальновідомо, що у дітей перших семи років життя мислення є наочно-дієвим і наочно-образним. Отже, педагогічний процес в закладі дошкільної освіти повинен будуватися переважно із застосуванням наочних і практичних методів навчання. Особливо важливо дотримуватись цього принципу наочності при здійсненні природничо-наукової та екологічної освіти. Для того, щоб педагогічний процес був ефективним, в роботі з дітьми необхідно приділяти велику увагу проведенню спостережень, дослідів та експериментів з об’єктами живої та неживої природи. Мета дослідження – полягає у вивченні особливостей екологічного виховання дітей дошкільного віку і механізмів стимулювання цього процесу, у визначені ролі і місця дослідницько-експериментальної діяльності на екологічній стежині у пізнавальному розвитку й вихованні дошкільників. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Організація дослідницько-експерементальної діяльності дошкільників на екологічній стежині |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |