Аннотации:
Загальновідомо, що у дітей перших семи років життя мислення є наочно-дієвим і наочно-образним. Отже, педагогічний процес в закладі дошкільної освіти повинен будуватися переважно із застосуванням наочних і практичних методів навчання. Особливо важливо дотримуватись цього принципу наочності при здійсненні природничо-наукової та екологічної освіти. Для того, щоб педагогічний процес був ефективним, в роботі з дітьми необхідно приділяти велику увагу проведенню спостережень, дослідів та експериментів з об’єктами живої та неживої природи. Мета дослідження – полягає у вивченні особливостей екологічного виховання дітей дошкільного віку і механізмів стимулювання цього процесу, у визначені ролі і місця дослідницько-експериментальної діяльності на екологічній стежині у пізнавальному розвитку й вихованні дошкільників.