Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гнатюк, Ольга Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2019-11-17T08:17:43Z | |
dc.date.available | 2019-11-17T08:17:43Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Гнатюк О. В. Організація дослідницько-експерементальної діяльності дошкільників на екологічній стежині: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Ольга Володимирівна Гнатюк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 111 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3102 | |
dc.description.abstract | Загальновідомо, що у дітей перших семи років життя мислення є наочно-дієвим і наочно-образним. Отже, педагогічний процес в закладі дошкільної освіти повинен будуватися переважно із застосуванням наочних і практичних методів навчання. Особливо важливо дотримуватись цього принципу наочності при здійсненні природничо-наукової та екологічної освіти. Для того, щоб педагогічний процес був ефективним, в роботі з дітьми необхідно приділяти велику увагу проведенню спостережень, дослідів та експериментів з об’єктами живої та неживої природи. Мета дослідження – полягає у вивченні особливостей екологічного виховання дітей дошкільного віку і механізмів стимулювання цього процесу, у визначені ролі і місця дослідницько-експериментальної діяльності на екологічній стежині у пізнавальному розвитку й вихованні дошкільників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Організація дослідницько-експерементальної діяльності дошкільників на екологічній стежині | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |