ElarK-PNU

Організація дослідницько-експерементальної діяльності дошкільників на екологічній стежині

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гнатюк, Ольга Володимирівна
dc.date.accessioned 2019-11-17T08:17:43Z
dc.date.available 2019-11-17T08:17:43Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Гнатюк О. В. Організація дослідницько-експерементальної діяльності дошкільників на екологічній стежині: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Ольга Володимирівна Гнатюк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 111 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3102
dc.description.abstract Загальновідомо, що у дітей перших семи років життя мислення є наочно-дієвим і наочно-образним. Отже, педагогічний процес в закладі дошкільної освіти повинен будуватися переважно із застосуванням наочних і практичних методів навчання. Особливо важливо дотримуватись цього принципу наочності при здійсненні природничо-наукової та екологічної освіти. Для того, щоб педагогічний процес був ефективним, в роботі з дітьми необхідно приділяти велику увагу проведенню спостережень, дослідів та експериментів з об’єктами живої та неживої природи. Мета дослідження – полягає у вивченні особливостей екологічного виховання дітей дошкільного віку і механізмів стимулювання цього процесу, у визначені ролі і місця дослідницько-експериментальної діяльності на екологічній стежині у пізнавальному розвитку й вихованні дошкільників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Організація дослідницько-експерементальної діяльності дошкільників на екологічній стежині uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу