Аннотации:
Сьогодні збільшилася кількість дітей, які відрізняються підвищеними тривожністю, страхами, невпевненістю, емоційною нестійкістю, агресивністю. Тому важливою науковою проблемою є дослідження психолого-педагогічних чинників, здатних забезпечити розвиток гармонійної особистості зі здоровою психікою. Усе вищезазначене зумовлює необхідність створення умов для попередження і корекції емоційного неблагополуччя у розвитку дитини з урахуванням обраної програми дошкільної освіти («Дитина», «Я у світі», «Сходинки», за системою Монтессорі, Вальдорфською педагогікою та ін.). Актуальність і практична значущість проблеми психологічної корекції емоційного неблагополуччя дітей дошкільного віку у світлі законодавства про дошкільну освіту, а також її недостатнє висвітлення у психолого-педагогічних дослідженнях, зумовили вибір теми дипломного дослідження «Психологічна корекція проявів емоційного неблагополуччя дитини дошкільного віку». Об'єкт дослідження: прояви емоційного неблагополуччя дитини дошкільного віку. Предмет дослідження: психологічна корекція проявів емоційного неблагополуччя у дітей середнього дошкільного віку. Мета: запропонувати систему психологічної корекційної роботи з подолання емоційного неблагополуччя у дітей середнього дошкільного віку.