Короткий опис(реферат):
Весільний бізнес як напрям комерційної діяльності з'явився відносно недавно. До 20 ст. весільних суконь, як окремого виду костюма не існувало. На сьогодні в Україні ринок весільних послуг активно розвивається. Однак разом з ним розвиваються і проблеми. Одна з них - висока конкуренція, і як результат - обмежене число замовлень. Завдяки новим технологіям весільний бізнес потребує якісної реклами, використання маркетингових та PR-технологій задля збільшення впізнаваності, конкурентоспроможності, завоювання довіри та зміцнення авторитету.Актуальність проєкту зумовлена тим, що сформований брендбук торгової марки забезпечує лояльність споживачів, гарантії бюджетного фінансування з боку замовників, приплив додаткових інвестицій та відокремлення від конкурентів. Мета проєкту: створити брендбук ТМ «НАТАЛІ-МОДА» для покращення іміджу та просування бренду організації.