dc.contributor.author |
Олексюк, Марина Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-22T20:24:32Z |
|
dc.date.available |
2019-11-22T20:24:32Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Олексюк М. В. Психологічні умови формування дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Марина Вікторівна Олексюк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 94 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3129 |
|
dc.description.abstract |
Дошкільний вік є найбільш сприятливим для формування соціальної і пізнавальної діяльності. Випускник сучасного дошкільного закладу повинен бути готовим самостійно та творчо розв’язувати пізнавальні завдання, аналізувати причини виникнення проблеми і прогнозувати можливі способи її вирішення. Досягненню цієї мети сприяє формування дослідницьких здібностей у дошкільнят. Дослідницька діяльність дозволяє організувати навчання так, щоб дитина змогла задавати питання і самостійно знаходити відповіді на них. Набуваючи досвіду використання процесів дослідницької діяльності, діти тренуються в побудові концептуальних ідей про навколишній світ і взаємодії з ним. Тому проблема формування та розвитку дослідницьких здібностей дітей старшого дошкільного віку є актуальною в сучасній системі освіти. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати і експериментальним шляхом перевірити психологічні умови формування дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес формування дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: психологічні умови формування дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні умови формування дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |