Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Олексюк, Марина Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2019-11-22T20:24:32Z | |
dc.date.available | 2019-11-22T20:24:32Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Олексюк М. В. Психологічні умови формування дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Марина Вікторівна Олексюк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3129 | |
dc.description.abstract | Дошкільний вік є найбільш сприятливим для формування соціальної і пізнавальної діяльності. Випускник сучасного дошкільного закладу повинен бути готовим самостійно та творчо розв’язувати пізнавальні завдання, аналізувати причини виникнення проблеми і прогнозувати можливі способи її вирішення. Досягненню цієї мети сприяє формування дослідницьких здібностей у дошкільнят. Дослідницька діяльність дозволяє організувати навчання так, щоб дитина змогла задавати питання і самостійно знаходити відповіді на них. Набуваючи досвіду використання процесів дослідницької діяльності, діти тренуються в побудові концептуальних ідей про навколишній світ і взаємодії з ним. Тому проблема формування та розвитку дослідницьких здібностей дітей старшого дошкільного віку є актуальною в сучасній системі освіти. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати і експериментальним шляхом перевірити психологічні умови формування дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес формування дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: психологічні умови формування дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні умови формування дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |