Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Саносян, Едіта Едуардівна | |
dc.date.accessioned | 2019-11-24T09:56:06Z | |
dc.date.available | 2019-11-24T09:56:06Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Саносян Е. Е. Формування навичок спілкування дітей старшого дошкільного віку в практиці дошкільного навчального закладу : магістерська роб.: 012 Дошкiльна освiта / Едіта Едуардівна Саносян. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3141 | |
dc.description.abstract | Мовленнєве спілкування є одним із перших видів діяльності, яким дитина оволодіває в онтогенезі; воно є універсальною умовою розвитку особистості в період дошкільного дитинства. У процесі спілкування в ігровій діяльності дитина пізнає природний, предметний і соціальний світ, що її оточує, в його цілісності і різноманітності; формує і розкриває свій власний внутрішній світ, свій образ «Я»; засвоює і створює культурні цінності, виступає при цьому активним суб’єктом взаємодії. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити психологічні умови формування навичок спілкування дітей старшого дошкільного віку в практиці дошкільного навчального закладу. Об’єкт дослідження – комунікативно-мовленнєва діяльність дітей старшого дошкільного віку в практиці дошкільного навчального закладу. Предмет дослідження – психологічні умови формування навичок спілкування дітей старшого дошкільного віку в практиці дошкільного навчального закладу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування навичок спілкування дітей старшого дошкільного віку в практиці дошкільного навчального закладу | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |