Abstract:
Мовленнєве спілкування є одним із перших видів діяльності, яким дитина оволодіває в онтогенезі; воно є універсальною умовою розвитку особистості в період дошкільного дитинства. У процесі спілкування в ігровій діяльності дитина пізнає природний, предметний і соціальний світ, що її оточує, в його цілісності і різноманітності; формує і розкриває свій власний внутрішній світ, свій образ «Я»; засвоює і створює культурні цінності, виступає при цьому активним суб’єктом взаємодії. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити психологічні умови формування навичок спілкування дітей старшого дошкільного віку в практиці дошкільного навчального закладу. Об’єкт дослідження – комунікативно-мовленнєва діяльність дітей старшого дошкільного віку в практиці дошкільного навчального закладу. Предмет дослідження – психологічні умови формування навичок спілкування дітей старшого дошкільного віку в практиці дошкільного навчального закладу.