Abstract:
З проблемою надмірної рухливості дітей батьки і педагоги звертаються переважно до фахівців медичного профілю, оскільки малюк погано спить, неадекватно бурхливо реагує на зауваження, що сприймається як істеричні та невротичні прояви. Відтак у вирішенні проблеми надмірної рухливості дошкільників психологічні причини і методи корекції залишаються поза увагою. Натомість, саме психолого-педагогічна корекція повинна стати головним засобом у роботі з нормалізації рухливості дошкільників, оскільки найбільш частими причинами слугують соціально-психологічні особливості сімейного побуту, виховання і взаємин. Потреба у посиленні психологічної складової роботи з подолання підвищеної рухливості дітей спричиняє доцільність розробки і апробації програми психологічної корекції поведінки надмірно рухливих дітей дошкільного віку. Актуальність цієї проблеми, її недостатнє теоретичне і практичне опрацювання визначили тему дипломного дослідження. Обʼєкт: психолого-педагогічна робота з надмірно рухливими дітьми дошкільного віку. Предмет: психологічна корекція поведінки надмірно рухливих дітей дошкільного віку. Мета: теоретично обґрунтувати і емпірично апробувати програму психологічної корекції поведінки надмірно рухливих дітей дошкільного віку.