Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Стохла, Світлана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2019-11-24T12:17:06Z | |
dc.date.available | 2019-11-24T12:17:06Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Стохла С. М. Психологічна корекція поведінки надмірно рухливих дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Світлана Миколаївна Стохла. – Камʼянець-Подільський, 2018. – 100 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3145 | |
dc.description.abstract | З проблемою надмірної рухливості дітей батьки і педагоги звертаються переважно до фахівців медичного профілю, оскільки малюк погано спить, неадекватно бурхливо реагує на зауваження, що сприймається як істеричні та невротичні прояви. Відтак у вирішенні проблеми надмірної рухливості дошкільників психологічні причини і методи корекції залишаються поза увагою. Натомість, саме психолого-педагогічна корекція повинна стати головним засобом у роботі з нормалізації рухливості дошкільників, оскільки найбільш частими причинами слугують соціально-психологічні особливості сімейного побуту, виховання і взаємин. Потреба у посиленні психологічної складової роботи з подолання підвищеної рухливості дітей спричиняє доцільність розробки і апробації програми психологічної корекції поведінки надмірно рухливих дітей дошкільного віку. Актуальність цієї проблеми, її недостатнє теоретичне і практичне опрацювання визначили тему дипломного дослідження. Обʼєкт: психолого-педагогічна робота з надмірно рухливими дітьми дошкільного віку. Предмет: психологічна корекція поведінки надмірно рухливих дітей дошкільного віку. Мета: теоретично обґрунтувати і емпірично апробувати програму психологічної корекції поведінки надмірно рухливих дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічна корекція поведінки надмірно рухливих дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |