Аннотации:
Ообливості виховання впевненості у собі у старшому дошкільному віці вивчено недостатньо, передусім слід вказати на відсутність єдиної думки стосовно суті зазанченої категорії. Аналіз вітчизняної та зарубіжної літератури з проблеми формування у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності дає підставу для висновку, що ця проблема досі не була предметом спеціального дослідження, що обумовлює актуальність обраної нами теми дипломної роботи Об'єкт дослідження – групова діяльність старших дошкільників у ДНЗ. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови формування у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності в навчально-виховному процесі ДНЗ. Мета роботи – шляхом теоретичного аналізу наукових джерел обґрунтувати й експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови формування у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності в ДНЗ.