Аннотации:
Сьогодні в умовах сильної конкуренції у всіх сферах і галузях діяльності суспільства істотну роль відіграє імідж. Формування і підтримка позитивного іміджу вузу, зокрема спеціальності впливає на посилення її конкурентоспроможності та перспективності. Для реалізації поставлених цілей було обрано створення іміджевого відеоролика для спеціальності «Журналістика» за освітньо-професійною програмою Реклама і зв’язки з громадськістю. Виробництво іміджевого відеоролика, як і будь-якого відео, засноване на використанні певних технологій. Найважливішими з них є відеозапис, звукозапис, комп'ютерна графіка та анімація. При їх вмілому використанні створений відеоролик відповідатиме всім сучасним вимогам ринку освітніх послуг. Актуальним є створення рекламного відеоролика, який би сприяв просуванню спеціальності, активізував інтересу абітурієнтів до вибору спеціальності. Мета роботи — створити рекламний відеоролик задля популяризації та просування спеціальності 061 Журналістика за освітньо-професійною програмою Реклама і зв’язки з громадськістю, формування позитивного іміджу.