Abstract:
Недостатність розвитку творчих виконавських можливостей учнів-піаністів, пасивність їхнього слухового мислення при значному інтелектуальному та емоційному потенціалі є основною суперечністю, яка спостерігається на сьогодні в практиці мистецької освіти. Актуальність проблеми, її недостатнє висвітлення у науковій та методичній літературі, практичні потреби спеціалізованих мистецьких навчальних закладів у подібних дослідженнях визначили тему дипломної роботи: «Методичні засади розвитку музично-виконавського мислення учнів-піаністів школи мистецтв». Мета дослідження – розробити, теоретично обгрунтувати методичні засади та експериментально перевірити ефективність організаціно-методичної системи розвитку музично-виконавського мислення учнів-піаністів школи мистецтв.