dc.contributor.author |
Федькова, А. О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-05-25T12:13:27Z |
|
dc.date.available |
2020-05-25T12:13:27Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Федькова А.О. Методичні засади розвитку музично-виконавського мислення учнів-піаністів школи мистецтв : магістерська роб. : 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво) / А.О. Федькова – Кам’янець-Подільський, 2018. – 96 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3548 |
|
dc.description.abstract |
Недостатність розвитку творчих виконавських можливостей учнів-піаністів, пасивність їхнього слухового мислення при значному інтелектуальному та емоційному потенціалі є основною суперечністю, яка спостерігається на сьогодні в практиці мистецької освіти. Актуальність проблеми, її недостатнє висвітлення у науковій та методичній літературі, практичні потреби спеціалізованих мистецьких навчальних закладів у подібних дослідженнях визначили тему дипломної роботи: «Методичні засади розвитку музично-виконавського мислення учнів-піаністів школи мистецтв». Мета дослідження – розробити, теоретично обгрунтувати методичні засади та експериментально перевірити ефективність організаціно-методичної системи розвитку музично-виконавського мислення учнів-піаністів школи мистецтв. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Методичні засади розвитку музично-виконавського мислення учнів-піаністів школи мистецтв |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |