Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Федькова, А. О. | |
dc.date.accessioned | 2020-05-25T12:13:27Z | |
dc.date.available | 2020-05-25T12:13:27Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Федькова А.О. Методичні засади розвитку музично-виконавського мислення учнів-піаністів школи мистецтв : магістерська роб. : 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво) / А.О. Федькова – Кам’янець-Подільський, 2018. – 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3548 | |
dc.description.abstract | Недостатність розвитку творчих виконавських можливостей учнів-піаністів, пасивність їхнього слухового мислення при значному інтелектуальному та емоційному потенціалі є основною суперечністю, яка спостерігається на сьогодні в практиці мистецької освіти. Актуальність проблеми, її недостатнє висвітлення у науковій та методичній літературі, практичні потреби спеціалізованих мистецьких навчальних закладів у подібних дослідженнях визначили тему дипломної роботи: «Методичні засади розвитку музично-виконавського мислення учнів-піаністів школи мистецтв». Мета дослідження – розробити, теоретично обгрунтувати методичні засади та експериментально перевірити ефективність організаціно-методичної системи розвитку музично-виконавського мислення учнів-піаністів школи мистецтв. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методичні засади розвитку музично-виконавського мислення учнів-піаністів школи мистецтв | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |