Репозиторий Dspace

Методичні засади розвитку музично-виконавського мислення учнів-піаністів школи мистецтв

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Федькова, А. О.
dc.date.accessioned 2020-05-25T12:13:27Z
dc.date.available 2020-05-25T12:13:27Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Федькова А.О. Методичні засади розвитку музично-виконавського мислення учнів-піаністів школи мистецтв : магістерська роб. : 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво) / А.О. Федькова – Кам’янець-Подільський, 2018. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3548
dc.description.abstract Недостатність розвитку творчих виконавських можливостей учнів-піаністів, пасивність їхнього слухового мислення при значному інтелектуальному та емоційному потенціалі є основною суперечністю, яка спостерігається на сьогодні в практиці мистецької освіти. Актуальність проблеми, її недостатнє висвітлення у науковій та методичній літературі, практичні потреби спеціалізованих мистецьких навчальних закладів у подібних дослідженнях визначили тему дипломної роботи: «Методичні засади розвитку музично-виконавського мислення учнів-піаністів школи мистецтв». Мета дослідження – розробити, теоретично обгрунтувати методичні засади та експериментально перевірити ефективність організаціно-методичної системи розвитку музично-виконавського мислення учнів-піаністів школи мистецтв. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Методичні засади розвитку музично-виконавського мислення учнів-піаністів школи мистецтв uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись