Аннотации:
При наявності значного масиву наукових праць, присвячених проблематиці народно-інструментального виконавства, на наш погляд, залишається недостатньо висвітлена історико-мистецька хронологія розвитку процесу академізації народно-інструментального мистецтва та формування науково-методологічних основ народно-інструментального виконавства (організація науково-методичного забезпечення навчального процесу, проведення наукових конференцій, конкурсів, фестивалів), що й спонукало вибір теми магістерської роботи: “Микола Давидов – фундатор наукової школи вітчизняного академічного народно-інструментального виконавства”. Об’єкт дослідження – академічне народно-інструментальне мистецтво. Предмет дослідження – процес формування наукової школи Миколи Давидова. Мета дослідження – простежити розвиток вітчизняної наукової школи академічного народно-інструментального мистецтва та висвітлити внесок у створення її фундатора – М. Давидова.