Аннотации:
Інклюзивна освіта передбачає психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами командою фахівців. На вагомості взаємодії всіх суб’єктів інклюзії наголошують і нормативно-правові акти (Накази та листи МОН, розпорядження Кабміну стосовно організації інклюзивного навчання тощо), і теоретичні та практичні дослідження означеної проблеми (В.Бондар, І.Демченко, А.Колупаєва, І.Кузава, І.Луценко, М.Матвєєва, С.Миронова, В.Синьов, О.Смотрова, Д.Шульженко та ін.). Практикою інклюзивної освіти доведено, що ефективність психолого-педагогічного супроводу, рівень освіти і соціалізації дитини з ООП напряму залежить від командної взаємодії фахівців. Актуальність проблеми і обумовила мету нашого дослідження: визначити шляхи формування партнерської взаємодії членів команди супроводу в закладі з інклюзивним навчанням.