Abstract:
Актуальність дипломної роботи полягає у тому, що існує тенденція використання прихованої реклами не тільки як засіб рекламування товару, але й як маніпулятивна технологія, що нав’язує використання певних товарів рекламованої торгової марки. Зокрема, така тенденція найкраще визначена у кіноіндустрії. У роботі досліджено приховану рекламу як спосіб впливу на глядача в кіноіндустрії, а саме, у порівняльному аспекті в різних жанрах кінематографії та їхньому впливі на цільову аудиторію. Явище прихованої реклами досліджували такі вчені: Г. Гелетчак, Н. Грицюта; М. Кіца; В. Лапіна; С. Соловйов; І. Хлистун та ін. Саме ці дослідники розглядали приховану рекламу та її маніпулятивну дію на формування думки громадськості загалом, або досліджували її вплив у друкованих засобах масової інформації. Проте ніхто не розглядав приховану рекламу та її специфічні особливості в різних жанрах кіноіндустрії. Мета дослідження – охарактеризувати сутність поняття «реклама» і «прихована реклама», визначити їхні функції, різновиди та дослідити особливості маніпулятивного впливу на глядача в кіноіндустрії.