Короткий опис(реферат):
В умовах інноваційних змін економічної та соціальної сфер України актуалізується проблема трансформаційних зрушень освітньої парадигми, що має ґрунтуватися на засадах поваги до людини, розвитку її індивідуальних здібностей, збагачення особистісного і професійного потенціалу. Особистість, яка саморозвивається з урахуванням власної освітньої траєкторії та становить цінність людського потенціалу держави, має стати суб’єктом сучасної професійної (професійно-технічної) освіти. Її пріоритетом є підготовка ініціативних, конкурентоспроможних та соціально адаптованих майбутніх кваліфікованих робітників, здатних до професійного саморозвитку, спроможних удосконалювати власну діяльність відповідно до потреб держави і громади, опановувати інновації, самостійно здобувати знання і використовувати їх у професійній діяльності. Мета дослідження полягає у розробленні та експериментальній перевірці моделі формування готовності майбутнього педагога професійної школи до організації самостійної роботи учнів ЗП(ПТ)О.