dc.contributor.author |
Походонько, Уляна Антонівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-15T12:14:02Z |
|
dc.date.available |
2021-01-15T12:14:02Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Походонько У. А. Організація самостійної роботи учнів в умовах сучасної школи: магістерська роб.: 091 Біологія / Уляна Антонівна Походонько. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3969 |
|
dc.description.abstract |
В умовах інноваційних змін економічної та соціальної сфер України актуалізується проблема трансформаційних зрушень освітньої парадигми, що має ґрунтуватися на засадах поваги до людини, розвитку її індивідуальних здібностей, збагачення особистісного і професійного потенціалу. Особистість, яка саморозвивається з урахуванням власної освітньої траєкторії та становить цінність людського потенціалу держави, має стати суб’єктом сучасної професійної (професійно-технічної) освіти. Її пріоритетом є підготовка ініціативних, конкурентоспроможних та соціально адаптованих майбутніх кваліфікованих робітників, здатних до професійного саморозвитку, спроможних удосконалювати власну діяльність відповідно до потреб держави і громади, опановувати інновації, самостійно здобувати знання і використовувати їх у професійній діяльності. Мета дослідження полягає у розробленні та експериментальній перевірці моделі формування готовності майбутнього педагога професійної школи до організації самостійної роботи учнів ЗП(ПТ)О. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
091 Біологія |
uk_UA |
dc.title |
Організація самостійної роботи учнів в умовах сучасної школи |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |