Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Походонько, Уляна Антонівна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-15T12:14:02Z | |
dc.date.available | 2021-01-15T12:14:02Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Походонько У. А. Організація самостійної роботи учнів в умовах сучасної школи: магістерська роб.: 091 Біологія / Уляна Антонівна Походонько. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3969 | |
dc.description.abstract | В умовах інноваційних змін економічної та соціальної сфер України актуалізується проблема трансформаційних зрушень освітньої парадигми, що має ґрунтуватися на засадах поваги до людини, розвитку її індивідуальних здібностей, збагачення особистісного і професійного потенціалу. Особистість, яка саморозвивається з урахуванням власної освітньої траєкторії та становить цінність людського потенціалу держави, має стати суб’єктом сучасної професійної (професійно-технічної) освіти. Її пріоритетом є підготовка ініціативних, конкурентоспроможних та соціально адаптованих майбутніх кваліфікованих робітників, здатних до професійного саморозвитку, спроможних удосконалювати власну діяльність відповідно до потреб держави і громади, опановувати інновації, самостійно здобувати знання і використовувати їх у професійній діяльності. Мета дослідження полягає у розробленні та експериментальній перевірці моделі формування готовності майбутнього педагога професійної школи до організації самостійної роботи учнів ЗП(ПТ)О. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 091 Біологія | uk_UA |
dc.title | Організація самостійної роботи учнів в умовах сучасної школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |