Abstract:
Останніми роками з’явилася значна кількість регіональних інформаційних агентств, що працюють в Інтернеті. З розвитком інформаційних технологій змінюються і впроваджуються нові механізми й підходи до подання інформації та оперативної подачі новинного контенту. Інформаційно-комунікаційні технології є тим чинником, який впливає на формування менталітету суспільства XXI століття. Можна стверджувати, що роль інформаційних агентств, покликаних забезпечити аудиторію своєчасною і точною інформацією, помітно зростає, їм, по суті, належить центральне місце в новинній журналістиці. Будучи ключовими учасниками процесу створення і публікації новин в усіх медіа, інформаційні агентства здатні здійснити систематизуючий вплив у системі ЗМІ. Мета дослідження – з’ясувати інформаційно-технологічні засади розвитку й діяльності інформаційних агентств Західної України як складової комунікаційного простору держави.