DSpace Repository

Використання віртуальних лабораторних робіт з фізики в шкільному практикумі

Show simple item record

dc.contributor.author Головацький, Василь Васильович
dc.date.accessioned 2021-01-20T11:25:11Z
dc.date.available 2021-01-20T11:25:11Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Головацький В. В. Використання віртуальних лабораторних робіт з фізики в шкільному практикумі: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Василь Васильович Головацький. - Кам’янець-Подільський, 2020. –98 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4040
dc.description.abstract Дистанційна форма навчання вивела віртуальний експеримент на якісно новий рівень. Деталізація віртуального навчального експерименту сьогодні досягла нових висот – використання технологій доповненої та віртуальної реальності дала змогу учням і студентам повністю занурюватися в структуру фізичних, об’єкті та явищ, управляти лабораторними установками та віртуальними світами. З-поміж запропонованих сьогодні великої кількості видів віртуального навчального експерименту не існує одностайності у класифікації, методиці використання та створення віртуальних експериментів та установок. Тому вибір теми дослідження «Використання віртуальних лабораторних робіт з фізики в шкільному практикумі» вважаємо актуальним і своєчасним. Метою роботи є розгляд прийомів використання віртуальних засобів в постановці практикуму з навчального фізичного експерименту, які можуть бути використані на як уроках фізики в загальних навчальних закладах, так і на лабораторних заняттях для студентів з дисципліни «Методика і техніка навчального фізичного експерименту». uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання віртуальних лабораторних робіт з фізики в шкільному практикумі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account