Аннотации:
Дистанційна форма навчання вивела віртуальний експеримент на якісно новий рівень. Деталізація віртуального навчального експерименту сьогодні досягла нових висот – використання технологій доповненої та віртуальної реальності дала змогу учням і студентам повністю занурюватися в структуру фізичних, об’єкті та явищ, управляти лабораторними установками та віртуальними світами. З-поміж запропонованих сьогодні великої кількості видів віртуального навчального експерименту не існує одностайності у класифікації, методиці використання та створення віртуальних експериментів та установок. Тому вибір теми дослідження «Використання віртуальних лабораторних робіт з фізики в шкільному практикумі» вважаємо актуальним і своєчасним. Метою роботи є розгляд прийомів використання віртуальних засобів в постановці практикуму з навчального фізичного експерименту, які можуть бути використані на як уроках фізики в загальних навчальних закладах, так і на лабораторних заняттях для студентів з дисципліни «Методика і техніка навчального фізичного експерименту».