Аннотации:
Проблеми удосконалення підготовки вчителів є одними із найактуальніших та найнагальніших для вирішення у нашій державі. Від рівня якості педагогічної праці вчителів залежить якість підготовки підростаючого покоління, а відповідно й подальший всебічний розвиток нашої країни. В той же час об’єктивні глобалізаційні зміни векторизовані у напрямі переходу усіх процесів людської діяльності від постіндустріальної стадії свого розвитку до стадії всебічної інформатизації та технологізації. Специфіка такого етапу розвитку нашого суспільства вимагає докорінної оптимізації підготовки підростаючого покоління, адаптованого до ефективної життєдіяльності в умовах сучасності. Пріоритетним напрямом, за таких умов, є підготовка учнівської молоді до використання сучасних інформаційних та виробничих технологій. Таку підготовку в сучасній практиці вітчизняної освіти здійснює вчитель технологічних дисциплін. Правомірним буде твердження, що від якості підготовки вчителя трудового навчання буде залежати якість підготовки підростаючого покоління, а відповідно й потенціал для розвитку сучасної високотехнологічної економіки України. Мета дослідження: полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці методики навчання охорони праці майбутніх вчителів технологій.