dc.contributor.author |
Очаківський, Максим Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-10T13:37:04Z |
|
dc.date.available |
2021-02-10T13:37:04Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Очаківський М. М. Ергономічний підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності в кабінеті інформатики: магістерська роб.: 015 Професійна освіта (Охорона праці) / Максим Миколайович Очаківський. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 57 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4328 |
|
dc.description.abstract |
Оптимізація чинників навчального середовища сприяє вдосконаленню умов праці учнів і вчителів. З позицій ергономіки навчальну діяльність, як і трудову, розглядають як процес перетворення інформації та енергії, який відбувається в системі "учитель – учень – засоби навчання – навчальне середовище". На сучасному етапі історичного розвитку суспільства у сфері освіти доцільно говорити про ергономіко-педагогічні умови праці. Розуміючи їх як сукупність специфічних чинників, що впливають на обсяг і тривалість навчально-інформаційного, психофізіологічного та емоційного навантаження у процесі навчально-виховної діяльності учителів і учнів. Загальна мета дослідити особливості запровадження ергономічних підходів щодо облаштування кабінету інформатики загальноосвітніх навчальних закладів для безпечного проведення навчальних занять. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Ергономічний підхід до організації навчально-пізнавальної діяльності в кабінеті інформатики |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |