Короткий опис(реферат):
Оптимізація чинників навчального середовища сприяє вдосконаленню умов праці учнів і вчителів. З позицій ергономіки навчальну діяльність, як і трудову, розглядають як процес перетворення інформації та енергії, який відбувається в системі "учитель – учень – засоби навчання – навчальне середовище". На сучасному етапі історичного розвитку суспільства у сфері освіти доцільно говорити про ергономіко-педагогічні умови праці. Розуміючи їх як сукупність специфічних чинників, що впливають на обсяг і тривалість навчально-інформаційного, психофізіологічного та емоційного навантаження у процесі навчально-виховної діяльності учителів і учнів. Загальна мета дослідити особливості запровадження ергономічних підходів щодо облаштування кабінету інформатики загальноосвітніх навчальних закладів для безпечного проведення навчальних занять.