Аннотации:
В Україні сфера електронної комерції розвивається з кожним днем. Відкриваються нові сайти, пошукові системи, поштові сервіси, інтернет – агентства. Тут слабо розвинена конкуренція через малу кількість великих міжнародних Інтернет – компаній. Традиційний ринок Інтернет – комерції спочатку був ринком роздрібної торгівлі. Але пройшов деякий час і поступово ринок став насичуватись рішеннями які орієнтовані не на кінцевих споживачів, а на компанії, таким ринком називають B2b, або іншими словами business-to-business. Актуальність питання дослідження інформаційну системи Інтернет-крамниці та його розробки з використанням сучасних технологій програмування. В рамках дипломного проекту перед нами було поставлено завдання розробити web-орієнтовану інформаційну системи з великим обсягом структурованих даних. Мета роботи. Проаналізувати особливості роботи інтернет-крамниць, їх відмінності від оффлайнових магазинів, розглянути методи та засоби по розробці інформаційної системи інтернет – магазинів та створити web-орієнтовану інформаційну системи “Інтернет-магазин”.