Аннотации:
В умовах інформаційного суспільства, коли до Інтернету може підключись практично будь-яка людина і безліч пристроїв обумовлює можливість переходу до так званих «Хмарних технологій». Досягнення прогнозованих результатів навчання стає гарантованим, оскільки цілеспрямовано навчатись індивід може будь-де: у приміщенні та на відкритій місцевості. Так зване «хмаро орієнтоване навчальне середовище» – це новація інформаційної галузі, яка може стати засобом створення інформаційної інфраструктури. На сучасному етапі розвитку суспільства при організаціїнавчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах будуть враховуватися як тенденції розвитку науки і техніки, так і вимоги до підвищення якості надання освітніх послуг. Виходячи з цього, на нашу думку, вимогою часу є аналіз можливостей використання інформаційних систем на основі хмарних технологій в організації роботи під час вивчення фізики в загальноосвітнійшколі. Мета магістерської роботи: аналіз можливостей, переваг та недоліків впровадження хмарних технологій з метою створення дієвого освітнього середовища; окреслення перспективи переходу у майбутньому до хмарної мережі, орієнтованої на підвищення якості навчальних результатів учнів під час уроків фізики засобами хмарних сервісів.