dc.contributor.author |
Гончар, Назар Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-12T10:13:11Z |
|
dc.date.available |
2021-02-12T10:13:11Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Гончар Н. М. Методика активізації творчо-пошукової діяльності учнів старшої школи на уроках фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Назар Миколайович Гончар. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4366 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна система освіти та стратегія її зміни характеризуються активними пошуками новинок у теорії та практиці навчання, а також напрямленим упровадженням раціональних підходів до організації навчальної та пізнавальної діяльності учнів. Національною спрямованістю розвитку освіти України у ХХІ столітті визначається головна її мета – створити умови для особистісного розвитку і творчої самореалізації кожного громадянина України, формувати покоління, здатне навчатися впродовж життя, створювати й розвивати цінності громадянського суспільства; сприяти консолідації української нації, інтеграції України в європейський і світовий простір. Умови глобалізації й інформатизації суспільства потребують ініціативних та активних особистостей, які самостійно і творчо мислять, мають високий рівень культури та інтелекту, здатних до самоаналізу, самопізнання та саморозвитку, що актуалізує проблему розвитку пізнавальної активності учнів. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці методичних засобів, прийомів та організаційних форм для активізації пізнавальної діяльності старшокласників під час навчання фізики на рівні стандарту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Методика активізації творчо-пошукової діяльності учнів старшої школи на уроках фізики |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |