Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гончар, Назар Миколайович | |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T10:13:11Z | |
dc.date.available | 2021-02-12T10:13:11Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гончар Н. М. Методика активізації творчо-пошукової діяльності учнів старшої школи на уроках фізики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Фізика) / Назар Миколайович Гончар. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4366 | |
dc.description.abstract | Сучасна система освіти та стратегія її зміни характеризуються активними пошуками новинок у теорії та практиці навчання, а також напрямленим упровадженням раціональних підходів до організації навчальної та пізнавальної діяльності учнів. Національною спрямованістю розвитку освіти України у ХХІ столітті визначається головна її мета – створити умови для особистісного розвитку і творчої самореалізації кожного громадянина України, формувати покоління, здатне навчатися впродовж життя, створювати й розвивати цінності громадянського суспільства; сприяти консолідації української нації, інтеграції України в європейський і світовий простір. Умови глобалізації й інформатизації суспільства потребують ініціативних та активних особистостей, які самостійно і творчо мислять, мають високий рівень культури та інтелекту, здатних до самоаналізу, самопізнання та саморозвитку, що актуалізує проблему розвитку пізнавальної активності учнів. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці методичних засобів, прийомів та організаційних форм для активізації пізнавальної діяльності старшокласників під час навчання фізики на рівні стандарту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика активізації творчо-пошукової діяльності учнів старшої школи на уроках фізики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |