Аннотации:
Кардинальні зміни, що відбуваються в суспільстві, не можуть не позначитись на реформуванні освіти, і зокрема вищої школи. Основним завданням, що диктується часом, є підготовка висококваліфікованих професіоналів, конкурентоспроможних, готових до ринкових і демократичних перетворень, здатних жити і творити в інформаційному суспільстві Ускладнення сучасної науки і техніки, катастрофічне зменшення запасів земних надр, екологічні наслідки нашої життєдіяльності висувають перед людством такі глобальні і складні завдання, розв'язати які під силу лише високоінтелектуальній творчій особистості, і тільки їй. У зв’язку з цим постають принципово нові вимоги і перед системою освіти. Перш за все – це формування творчої особистості, здатної не просто засвоїти найвищі наукові й технологічні досягнення, а й самоудосконалювати, розвиваючи їх. Це дасть можливість здійснити кардинальний перехід від інформаційно-пояснювального підходу в навчанні до діяльнісного, спрямованого на формування в студентів уміння вчитися. Актуальність обраної теми визначається в тому, що розвиток і вдосконалення творчого мислення, особливо в період серйозних соціальних змін у нашій країні, дозволить особистості виробити навички знаходити ефективні рішення для будь-яких проблем. Мета дослідження: теоретично та практично дослідити проблему готовності майбутнього фахівця для формування розвитку творчих здібностей учнів в процесі навчання фізиці, а також розробити та експериментально перевірити методику використання творчих завдань на уроках фізики.